tiistaina, heinäkuuta 22, 2008

Vedonlyöntiä kiloilla

" Kaikesta oppii - paitsi ei välttämättä "; on edelleen käyttökelpoinen sanonta. Kävi nimittäin niin, että toukokuussa tuli lyötyä isäpuolen kanssa pienimuotoinen painonpudotusveto. Jos olen mitään oppinut näinä vuosina niin a) isäpuolen kanssa ei kannata lyödä vetoa - mistään ja b) painonpudottamisesta ei kannata lyödä vetoa ollenkaan. Näin.
Veto oli siis että kummankin piti pudottaa painoa tietty määrä elokuun viimeiseen päivään mennessä. Punnitus tapahtuu Loimaalla. Ja kuinka ollakaan, isäpuoli on tavoitteessaan jo nyt - ja eräskin nainen on suunnilleen lähtökuopissa. Periaatteessa kaikki on vielä mahdollista. Vedin siis lenkkitossut jalkaan, ja kieltäydyin mahdollisuudesta kieltämättä houkuttelevasta saunaillasta juomineen.
Sillä:
Lonkero ja makea siideri sisältävät puolen litran pullossa jopa yli 27 sokeripalan verran energiaa, puolen litran IV-oluttuoppi taas yli 22 sokeripalan verran. Puolesta litrasta kuivaa siideriä saa energiaa noin 20 sokeripalan ja III-oluesta yli 18 sokeripalan verran.

Mutta oli miten oli, älyttömät 100 euroa on pelissä ja valitettava mahdollisuus kuulla aiheesta koko loppuelämän, joten erityisesti tämä jälkinmäinen ajatus mielessä saattaa hyvinkin innostaa yrittämään nämä hätäiset loppuviikot.

Atkins
Laihdutus.net
Älytön määrä muita dieettejä
Lihavuudesta

7 kommenttia:

Nora kirjoitti...

Tsemiä ja tsemppistä! :)
Mä olen hengessä mukana!

Anonyymi kirjoitti...

Mun muistaakseni Seukkan diettiin Sveitsissä kuului salaattia, lihaa ja votkaa. Ei siinä miehessä ole varmaankaan kummemmin ylimääräistä joten onhan sen ruokavalion pakko toimia. Tsemppiä vaan vedonlyöntiin.
Mitä jos syö oikeinoikein paljon jotain sellaista jolla on laksatiivisia vaikutuksia..?

-törmänen

Hanna Kopra kirjoitti...

Miten sä oletkin noin hönö!?

Prepe kirjoitti...

Norppa: huomenna Kalleen laihduttamaan!

Norppa kirjoitti...

No mutta ihana kun on ystävien tuki mukana. Jo sillä lähtee.

nora: kiitti! jos mä vaikka juoksen joka päivä teille? :)

törmänen: mä oon myös kuullut että samassa maassa toiset ovat yrittäneet lattialta syömistä. ei se varmasti ainakaan lihota!

hna: mä en voi itsekään käsittää.

prepe: valitettavasti olin out of town ja puhelin oli out of order mutta onneksi tässä on vielä torstaita jäljellä.

Anonyymi kirjoitti...

Mun booleissa on aina blandiksena light-limuja. :)

Anonyymi kirjoitti...

Ja Laten kanssa peuhaamisesta laihtuu pelkästä ajatuksesta :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...