keskiviikkona, maaliskuuta 23, 2016

Parasta markkinointia

Elintarvikeyritys Orkla teki itselleen yhden parhaimmista palveluksista, kun meni vastamaan suoraan ja napakasti boikotoinnilla uhkaaville rasisteille. En usko, että Felix-ketchuppi tai Orkla olisi saanut millään muulla keinolla yhtä paljon aikaiseksi ansaittua, positiivista huomiota.
Myös Talouselämä tarttui aiheeseen ja artikkelista kehkeytyi heidän luetuin juttunsa. Myös Reijo Ruokanen kommentoi mainiosti eilisen päivän tunnelmia. Ketterää toimintaa myös tavallisesti vähän jäykemmäksi mielletyltä medialta. Talouselämä:
 Orkalla tehtiin niin kuin jokaisessa maalaisjärjellä toimivassa yrityksessä pitäisi tehdä. Vastattiin omien arvojen mukaan, suoraan ja tiukasti. Ei kierrätetty kieli keskellä suuta muokattua vastausta johtoryhmien kautta vaan oltiin läsnä ja reagoitiin välittömästi.
Jos nyt muutama ketchuppi pullo jää heilujilta ostamatta, niin moni varmaan ostaa sitten senkin edestä. Minä ainakin ostan Felix-ketchuppia ensi kerralla. 


















Ei kommentteja:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...