keskiviikkona, joulukuuta 20, 2006

Onks tää joku joulukosto?


:kysyi työkaveri kun maikkis päätti pitää hittikimaran suomalaiselle miehelle.
Tommi Läntinen: Via dolorosa
Jussi Hakulinen: Joutsenlaulu
Yö: Rakkaus on lumivalkoinen
(samalla toimistolla soi täysillä Paperikauppias http://www.triplaamyyntis.com/
)
Zen Cafe: Mies jonka ympäriltä tuolit viedään
Suurlähettiläät: Elokuun 11. (ei niin tuskainen kuin muut - paitsi kuutelijoille)
Maija Vilkkumaa: EI (poikkeaa listalta mutta kaikilla on kylmäväreet)
Leevi äntö Leavings : Pohjois-Karjala

mut sit alkoikin soimaan Jean Ässän Kesänlapsi(mulle). Ei sitä koskaan pysy
tossa tuska-linjassa vaikka kuinka yritettäs!

PAITSI - loppuhuipennus: LUMI TEKI ENKELIN ETEISEEN.
" lapsi on kai päästänsä sekaisin.." ;) EIPÄ!

Ja en mä tosta Anna Eriksonistakaan oo ihan varma..

"..kun katsoit minuun..kaiken muun mä unohdin..
sytyin sylissäs..mä paloin..

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Kori päässä olet turvassa maailman pahuudelta! Palestiinaankin korit kaikille niin loppuis paukuttelu.

Anonyymi kirjoitti...

"Saatan nähdä jälleen kuinka juokset mereen nauraen
ja kun käännyt valo saa sut säihkymään
Sä olet nuori täynnä voimaa katsot minuun kutsuen
en estele TUUN SYLIIS SYKKIVÄÄN
En muista vuosia
oot tässä unen verran vain
enkä kadu sitä koskaan
mitä sinulta mä sain"

Mäkin haluun tollaseen sykkivään syliin, josta Anna Eriksson lauloi... toivottavasti ei muuten ollu syfilis, jonka se siltä sai...

Joulukosto olis reggaevartti meidän Norpalle, mut pidetään yllä hyvää joulumieltä ja kuunnellaan parempaa musaa joskus muulloin.

-maikki

ps. suomalaisen miehen tuskaa ei voi koskaan kuunnella/ymmärtää liikaa

Norppa kirjoitti...

joo mut mä en vaan tajuu -
pitääks juosta mereen, et pääsee sykkivään syliin?!
ja sit ku siihen syliin pääsee, ni sit yhtäkii palaa??

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...