maanantaina, lokakuuta 05, 2009

Jatketaan vielä Freshistä

Sivuilleni on löytänyt viimeisen kuukauden aikana yhtä paljon ihmisiä Atria Fresh -hakusanoilla, kuin Aikuisten seuraleikit sanoillakin. Kertooko tämä jotain pian lähenevästä pikkujoulu -kaudesta, tarjoiluineen/ohjelmineen?
Muutama haku oli tullut Atrian omasta verkosta mutta klikkailijat ovat saattaneet olla esim. mainoskappaleen esittäjän etsijiä tai tutkimusyhtiön edustajia, jotka tekevät koostetta mainoksesta käydystä keskustelusta netistä. Kiinnostavaa joka tapauksessa.
Tässä välissä olen ehtinyt syömään tuoteperheen mozzarellasalaatin, ja se ei millään tavalla poikennut muista kaupan valmissalaateista maultaan. Ehkä jopa oli mauttomuudessaan pienoinen pettymys, koska saatoin odottaa jotain hieman terävämpää, hinnan ollessa muita korkeamman. Mutta ihan vain tästä uudesta virinneestä mielenkiinnosta, taidan kokeilla myös jotakin toista vaihtoehtoa, ja liittyä tuntemuksien jakajiin. Toivottavasti tuoteperhe löytää omat faninsa, monen työpaikka on kolmioleivässäkin kiinni.

Mutta keskustelua käydään, tutustukaa toki aiheeseen muuallakin:

Markkinointi ja Mainonta sivustolla asiaa vatvotaan näin.
Kaks.plus palstalla ollaan ärsyynnytty mainoksesta
Jekkupatteri puolestaan kysyy tasa-arvon perään Muropaketti plazalla
Keskustelu Demissä saa huolen kääntymään valmisruuasta, nuorten naisten älykkyysosamäärään sekä kirjoitustaitoon...

3 kommenttia:

prepe kirjoitti...

Atrian mainos on ajassa. Eikös puumat ole tän ajan juttu?

Anonyymi kirjoitti...

Nii-i. Ikäero on vain mielentila. Pimeässähän ei näe ryppyjä ja rupsahtamista.

Norppa, Noora kirjoitti...

prepe: eiks ne aina oo ollu? heti kun on täyttänyt 25, alkaa nippanappa ajokortti-ikäistä kiehnaamaan jaloissa.

anonyymi: sepä se.rypyt hoituu valaistuksella, mutta sellaista sähkökatkosta ei olekaan mikä peittäisi haparoinnin.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...