Muutama haku oli tullut Atrian omasta verkosta mutta klikkailijat ovat saattaneet olla esim. mainoskappaleen esittäjän etsijiä tai tutkimusyhtiön edustajia, jotka tekevät koostetta mainoksesta käydystä keskustelusta netistä. Kiinnostavaa joka tapauksessa.
Tässä välissä olen ehtinyt syömään tuoteperheen mozzarellasalaatin, ja se ei millään tavalla poikennut muista kaupan valmissalaateista maultaan. Ehkä jopa oli mauttomuudessaan pienoinen pettymys, koska saatoin odottaa jotain hieman terävämpää, hinnan ollessa muita korkeamman. Mutta ihan vain tästä uudesta virinneestä mielenkiinnosta, taidan kokeilla myös jotakin toista vaihtoehtoa, ja liittyä tuntemuksien jakajiin. Toivottavasti tuoteperhe löytää omat faninsa, monen työpaikka on kolmioleivässäkin kiinni.
Mutta keskustelua käydään, tutustukaa toki aiheeseen muuallakin:
Markkinointi ja Mainonta sivustolla asiaa vatvotaan näin.
Mutta miksi ruokamenothalvalla.fi mainostaa tuotesarjaa, jota moni muu pitää kalliimpana?
Kaks.plus palstalla ollaan ärsyynnytty mainoksesta
Subin keskustelussa ei myöskään olla ymmärretty viestiä
Jekkupatteri puolestaan kysyy tasa-arvon perään Muropaketti plazalla
Keskustelu Demissä saa huolen kääntymään valmisruuasta, nuorten naisten älykkyysosamäärään sekä kirjoitustaitoon...
3 kommenttia:
Atrian mainos on ajassa. Eikös puumat ole tän ajan juttu?
Nii-i. Ikäero on vain mielentila. Pimeässähän ei näe ryppyjä ja rupsahtamista.
prepe: eiks ne aina oo ollu? heti kun on täyttänyt 25, alkaa nippanappa ajokortti-ikäistä kiehnaamaan jaloissa.
anonyymi: sepä se.rypyt hoituu valaistuksella, mutta sellaista sähkökatkosta ei olekaan mikä peittäisi haparoinnin.
Lähetä kommentti