tiistaina, syyskuuta 27, 2011

Uusi formaatti

Kävin eilen vaihtuneen työtehtävän vuoksi terveystarkastuksessa. Sen lisäksi, että olin laihtunut, olin myös kasvanut pituutta 1,5 senttiä. Nyt yritän sulatella tätä aikuisiän uutta formaattiani.Puolitoista senttiä. Kampauksenikin on vain madaltunut vuosi vuodelta. Kun on koko ikänsä ollut 160 senttinen, on vaikea hahmottaa olevansakin huomattavasti pidempi. Hyvänen aika, kaikki nämä vuodet olen luullut olevani näkymätön ja käykin ilmi, että olen selkeästi ollutkin jo melkein ihmisen pituinen. Hei catwalkit, here I come!

5 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Taisi olla työterkkarilla mitta vinossa ;P
-Anu

Anti Sport kirjoitti...

Hobitti mikä hobitti ;)

Olen oikeastaan järkyttynyt tästä paljastuksesta. Blogin kautta olen saanut sellaisen kuvan, että Norppa ei olisi kovin pienikokoinen, mutta aina oppii uutta. Mutta eihän koolla ole väliä. Eihän?

JK / Laihdutusvinkkejä kirjoitti...

Itsekin epäilen hieman mittausvirhettä mutta eihän sitä koskaan tiedä=)

Norppa kirjoitti...

Anu,
kai nyt ammattilainen keskellä päivää ja selvinpäin sentään nyt asiakkaan mitata osaa.. ;)

Anti Sport,
anteeksi, pitäisi tiputella näitä elämän tosiasioita ja faktalukuja varovasti, tai ainakin etukäteen tiedottaa, että nyt niitä olisi tulossa. Mutta tulihan tämä melkoisena yllätyksenä itsellenikin. Eikä koolla luonnollisestikaan ole väliä mutta sillä on, miten siihen kokoon suhtautuu?

JK sepäs se! ainahan sitä ihmisillä voisi mennä vaikka muutamia millejä tai vaikka puoli senttiä suuntaan jos toiseen mutta tässä ollaan jo perustavaalaatuisen pituuskasvuharppauksen äärellä :) Myönnän toki, että vielä kiinnostavammaksi käynti olisi muuttunut, jos pituuteni olisikin ollut mitattaessa vaikka 10 senttiä pidempi... mutta ehkä ensi kerralla.. :D

Anonyymi kirjoitti...

Mehän ollaan jo lähes saman pituisia! MinkkiP

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...