Välillä jaksan ihmetellä pankkipalvelua. "Näinä aikoina" kun yritetään räätälöidä tuotteita ja palveluita, sekä tarjota lisäarvoa, on uskomatonta että myyntiä(ja voittoa) tavoittelevat yritykset eivät ole tavoitettavissa aamuisin ennen kymmentä, tai sulkevat ovensa jo ennen viittä.
Viimeisin kokemus kiinnostavasta palvelumaailmasta oli luottokortintilaus. Ihminen pystyy elämään varsin loistavasti ilman luottokorttiakin mutta voihan se joskus olla ihan käytännöllinenkin. Erityisesti matkoilla tai nettitilauksia tehdessä. Nyt päädyin tilaamaan luottokortin itselleni siltä varalta, että päädyn joulunpyhien jälkeen lentokentälle äkkilähdön innostamana.
Kortin toimitusajaksi ilmoitettiin kolme viikkoa. Laskin, että kortti saattaa juuri ehtiä. Kun sitten jouduin käymään konttorilla noutamassa pankin uusimaa peruspankkikorttia(miksei sitäkin voinut lähettää kotiin), kysyin että missä vaiheessa toisen korttini toimitus mahtaa olla. Virkailija otti puhelimen käteensä ja tarkisti asian. Toisessa päässä kerrottiin että tilaus on toimitettu 5. joulukuuta, ja kortti saapuu viikolla 52. eikä asian nopeuttamiseksi voi tehdä mitään.
Kortti ropsahti luukusta eilen. Kaksi työpäivää sen jälkeen kun asia oli tarkistettu ja saatu varma tieto, että korttini saapuu vasta juuri ennen joulua. Nostaa pienen kysymyksen seurantajärjestelmistä ja niiden luotettavuudesta, sekä kiinnostuksista niitä kohtaan.
2 kommenttia:
Ootko varma, että se on just sun kortti, mikä sieltä luukusta tipahti...? MinkkiP
Hyvä pointti.
nimm. bonukset exälle
Lähetä kommentti