Minkki P laittoi eräänä päivänä tekstarin: kumpi on tyhmempi S Kuronen joka julkaisee tarinastaan kirjan, vai S Sievinen, joka poseeraa alasti hymyssä? Nopea äänestys työmatkabussissa osoitti että enemmistä kallistui S Sievisen puoleen. Se joka saa älyttömyytensä käännettyä todelliseksi taloudelliseksi voitoksi, on fiksumpi ja kaiken kerralla paljastaminen on vaan niin tyhmää.
Tänään MTV3, nuorekkaasti maikkari, aloitti seitsemän uutisten tekstinsä sillä että S Kurosen mediapeli saa jatkoa. Ja vasta sen jälkeen että M real irtisanoo 600 henkeä. (keneltä se suhteellisuuden taju puuttuikaan??)
Kuka tekee mediapelin? Ei se ole tyhmä kuka pyytää, vaan see joka maksaa.
Jos yksikään median edustaja EI olisi paikalla kun S Kuronen julkaisee kirjansa kannet..ei kyseistä "mediashowta" olisi. Tänäänkin on ympäri Suomea ollut lukuisia tiedotustilaisuuksia ja paljon uutisoitavaa erilaisista hankkeista, tapahtumista tai vaikkapa ihan tylsästi maailmantilanteesta . Olisi todella helppoa jättää menemättä S Kurosen kirjankansien julkaisutilaisuuteen, ja jättää kokonaan kyseinen kirja noteeraamatta.
Sorry vaan Matti mutta olisi ehkä kannattanut jättää sekin nainen muulla kuin tekstiviestillä. Mutta kuten uustisissa tätä tärkeää asiaa kommentoinut miespuheviestinnän professori sanoi, "suomeen tällainen tyyli ei oikein sovi vaan saattaa kääntää sympatiat vastapuolen suuntaan.
Hyvä, hyvä Matti - seuraava sympatiavosu vaan kierrokseen ennen maalisvaaleja!
3 kommenttia:
Niin, noh...
Siis kai toi Susa nyt jotenkin vie Sieviskästä voiton. Susa ei sentään ole räkä poskella jossain LOHJAN in-ja-pop -mestassa ja pääse sitten Seiskaan.
Vaan en mä jaksaisi olla Susankaan... vaikka isä. "Eikö se tyttö nyt muuta keksi?"
Tyhmät menee lankaan ja naruun. Kyllä se nyt oikeasti kertoo jotain yleisestä rappiotilasta, jos jonkun C-luokan julkkiksen kirjankansi ylittää pääuutiskynnyksen. Ei se ole edes hyvä läppä.
Tuskinpa tämäkään asiaa mihinkään suuntaan muuttaa, mutta jos ei muuta niin saahan tästä ainakin fiiliksen että on saanut oman hiljaisen mielipiteensä kuuluville: http://www.adressit.com/olehiljaasusankuronen
Aito rakkaustarina on aina kertomisen arvoinen ja tokihan se nätisti kansien väliin laitettuna ylittää uutisarvossa kaikenmaailman irtisanomiset ja muut tylsyydet. Rakkaus on universaali asia, nautitaan siitä ja sen hedelmistä (happamia sano kettu) vaikka sit Susanin versio.
Think globally, act locally. Myös rakkaudessa.
Lähetä kommentti