keskiviikkona, marraskuuta 28, 2007

Tähän mennessä

Tähän mennessä olen nähnyt ekan kerroksen "piha yksiön" etelä-haagassa, yksiön pitkähköllä käytävällä Flemarilla, pikku kolmion Vaasankadulla, melkein hyvän kaksion Sturenkadulla,melkein hyvän yksiön Euratiellä, pommipuutalokaksion Kumpulassa, älyttömäksi rempatun puutalokaksion Toukolassa, putkiremppaa odottavan kaksion Käpylässä, ilman suihkua olevan yksiön Harjussa, hassupohjaisen yksiön Kurvissa, liian kalliin isomman yksilön Kurvissa toisella puolella, todella remppakuntoisen mummoasunnon Pengerkadulla, toisen remppaunelman Aleksis Kiven kadulla, "laura asthley-sisusteisen" yksiön Somerontiellä sekä jännästi väritetyn asunnon Karhupuiston vieressä ja katutason alapuolella olevan tilakaksion Kirstinkadulla..
Olen tavannut kuusi eri välittäjää, ja minulla on kaksi kuukautta aikaa löytää itselleni ylihintainen koti.

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

hei lähdetäänkö ensi viikonloppuna porukalla katsastamaan törkeästi ylihintaisia neliöitä vaikka krunikkaan, lehtisaareen, kaivopuistoon, eiraan ym ym ym. Kaupunki tutuksi, mistä maksetaan teemalla!

-joge-

Norppa kirjoitti...

..no itseasiassa olin ehdottamassa kokoontumista loftiin piiiiitkälle aamiaiselle..ja siitä sitten reippailua ympärikaupunkia....

ps. sua kehuttiin tänään. henkilö sanoi että tykkää kun sulla on niin hyvät käytöstavat ja oot niin huomaavainen (mä en sitten siihen viittinyt sanoa että erästäkin naista sä kyllä kutsut hompsuiseksi..)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...